Urząd Miejski działa na wyjątkowych zasadach.

Prosimy, nie przychodź, a gdy jest to sprawa pilna, najpierw zadzwoń. Od 12 marca, aż do odwołania nieczynne będzie Centrum Informacji Miejskiej

W piątek sosnowiecki Urząd Miejski będzie nieczynny dla petentów. Ten dzień poświęcamy na organizację pracy, która od poniedziałku tak naprawdę zaczyna się na nowo. Wprowadzamy zmienione procedury i prosimy Was Mieszkańcy o zrozumienie – robimy to dla Waszego dobra. Zmiany dotyczą nie tylko budynku głównego Urzędu Miejskiego, ale też pozostałych budynków, w tym MZZL, MZBM, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej czy też Sosnowieckie Wodociągi.

Nie przychodź do urzędu, bądź jakiejkolwiek jednostki, zamiast tego zadzwoń na jedną z infolinii.

Staraj się załatwić sprawy przez internet, choćby przez system ePUAP bądź Profil Zaufany w Twoim banku.

Od poniedziałku będą obsługiwane tylko sprawy pilne.

Do końca maja wydłużamy możliwość dokonywania wpłat: użytkowanie wieczyste, podatek od nieruchomości – nie będziemy do tego czasu pobierali odsetek.

Wejścia do urzędu będą pilnowali strażnicy miejscy.Dlaczego to robimy? Chcemy chronić Was, Mieszkańców, a także pracowników Urzędu Miejskiego. Chcemy zlikwidować kolejki w urzędzie miejskim, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa, który stanowi obecnie ogromne zagrożenie.Wszystkie numery telefonów są dostępne w komentarzu. Proszę Was o wyrozumiałość

    Kontakt


    Można się z nami kontaktować telefonicznie: 32 296-23-06
    wysyłając e-maila na adres: senior60@um.sosnowiec.pl,
    lub odwiedzając nas osobiście: Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
    ul. 3-go Maja 33, 41-200 Sosnowiec, pokój 403, piętro